A boombox is not a toy

Fick reda på idag att the Strokes, ett av världens coolaste band kommer till P&L i sommar, där några av världens bästa redan ska spela, såsom KOL, Bob Dylan, Håkan, Mando Diao m.fl. Det kan ha varit så att jag fick en hysteriattack och skrek en aning när jag fick reda på det så att hela VRG odenplans matsal stirrade på mig, men det var det värt.
Så nu tjatar vi ännu mer om tillåtelse att åka till Borlänge direkt efter Coldplay på Were the Action is, fy fasiken så underbart det skulle bli!!! Kärlek och fred och där the action är <3
Tog en hel drös fina bilder igår och de kommer nog upp här snart, när jag orkar hämta min USB-sladd kanske. Dessutom ska här lyssnas på ERIK HASSLE på morgonpasset imornbitti, och det ska njutas av hans underbara stämma.

Peace! (and love)

livets bakgrundsmusik

Kommentarer
Postat av: toorare

Ewik!

2011-04-08 @ 11:42:04
URL: http://tooweird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0